Effektiv IT-support 24/7 för företag
Vårt team av svensk- och engelsktalande specialister är tillgängliga dygnet runt för snabbaste hjälpen. Med vår IT-support för företag blir ni effektiva, ökar IT-säkerheten och sänker era kostnader.
Vi kan identifiera och implementera rätt lösningar för er IT-verksamhet, allt utefter era specifika önskemål.
Våra tjänster inom IT-support för företag
Helpdesk 24/7
IT-support för företag är tillgänglig 24/7. De löser ca 80% av alla ärenden direkt via telefon, mail och fjärrsupport. Övriga ärenden hanterar IT-specialister och on-site support.
IT-konsulter
Vi erbjuder IT-konsulter och IT-tekniker som finns på plats hos er för den dagliga driften eller för specifika uppdrag.
IT-chef som tjänst
En senior IT-konsult hjälper er utveckla och genomföra era IT-strategier. IT-chefen kan driva IT-projekt samt se över teknik- eller systeminvesteringar.
Projektledning
Vi supporterar ert företag genom att vara med hela vägen från analys och strategi till implementering och drift av olika IT-lösningar.
IT-infrastruktur
Våra IT-specialister hjälper ert företag att implementera en effektiv, säker och flexibel IT-infrastruktur.
IT-drift
Våra experter supporterar er IT-drift och ser till att er verksamhet är ständigt uppdaterad.
Microsoft 365
Vi erbjuder support för alla våra kunder med Microsoft 365 licenser. Kontakt sker via telefon, mail och fjärrsupport.
Google Workspace
Vi erbjuder support för alla våra kunder med Google Workspace licenser. Kontakt sker via telefon, mail och fjärrsupport.
Frågor & Svar
Här hittar du vanliga frågor och svar om IT-support för företag.
En helpdesk hjälper dig att lösa dina IT-relaterade problem. Det är vanligt att kontakta en helpdesk via mail eller telefon och få hjälp via fjärrstyrning. En helpdesk är ofta det första steget i en supportkedja.
En first line support är den första kontakten inom ett företag för kunder som behöver hjälp eller stöd med IT-frågor eller tekniska problem.
Ja, vi erbjuder support i hela landet.